wtorek, 5 kwietnia 2016

Hello Spring !




Dear spring, you have no idea how happy I am that you're finally back!!!
Today was a day just like any other, except the weather of course.
It was such a perfect day that I just couldn't resist  and skip some of my classes ( not that important for sure :> ) It's too late for regrets now.... but I think I can deal with it. Vitamin D is so important tho.
xx K.

Wkońcu wiosna!!! Już nie pamiętam nawet jak długo na nia czekałam, aż nie mogłam uwierzyć kiedy przekraczałam próg domu. Tak dawno nie było takiej pogody , że widzac na termometrze 23stopnie dalej chciałam ubierać płaszcz! bo jak to tak bez płaszcza? aż tak ciepło? niemożliwe! Pogoda tak mnie zaskoczyła, że aż ominełam zajęcia kosztem spaceru nad wisła i pochłaniania słońca :> Teraz za późno żeby żałować ....ale myśle że jakoś sobie z tym poradzę. Witamina D jest przecież taka ważna. xx K.





















shoes/buty- massimo dutti
jeans/spodnie - mango
t-shirt/bluzka - h&m
denim jacket/kurtka dżinsowa - stradivarius
watch/zegarek - burberry
necklace/naszyjnik - urban outfitters
earrings/kolczyki - h&m
bag/torebka - longchamp

1 komentarz:

  1. Long time no see :P finally new outfit of the day, i couldn't wait 10/10 *.*

    OdpowiedzUsuń