piątek, 23 stycznia 2015

Outfit of the day


To moja pierwsza sesja , więc nie spodziewajcie się szałowych efektów ;). W przerwie między wykładami miałam trochę czasu , więc postanowiłam spróbować swoich sił w oswajaniu kamery. Lepszej pogody nie można było sobie wyobrazić - zimno i pochmurnie. Błoto na drodze również nie ułatwiało mojej ciężkiej pracy.Mimo tych przeszkód w końcu udało mi sie pozytywnie wszystko zakończyć, a wam pozostaje podziwianie efektów :)

It was my first photo shoot so don't expect great results. In the break between lectures I had some time so I decided to do my best in front of the camera. I couldn't have wished for better weather - it was cloudy and cold... The mud on the road also didn't facilitate my hard work. In spite of those barriers I was finally able to finish everything and I want to share the results of my work with you.

sweter/sweater - oysho
sukienka/dress- h&m
zegarek/watch- daniel wellington
bransoletka/bracelet- lilou
buty/shoes- h&m
kutrka/coat-  Claudie Pierlot
szalik/scarf- zara


W zimie swetry króluja w moich stylizacjach. Sa ciepłe, wygodne , a co najważniejsze pasuja do każdego stroju. Pierwsza stylizacje postanowiłam zrobić z moim ulubionym , którego już chyba  zestawiłam ze wszystkim co znajduje się w mojej szafie. Ma uniwersalny kolor i pasuje do wszystkiego. Klasycznie dobrałam do niego czarna sukienke i buty. W mojej szafie dominuja stonowane kolory i uniwersalne kroje , bo zawsze stawiam na minimalizm.

In the winter sweaters dominate in my makeovers. They're warm, comfortable and what's more they go with each dress. I decided to use my favourite one in the first outfit that I want to share with you. It's colour is universal and matches everything. I paired it with a black dress and shoes. Soft colours and universal cuts dominate in my wardrobe because I prefer minimalism.






2 komentarze: